XBACCmelaka

Ukhwahfillah@XBACCmelaka
 
HomePortalCalendarUsergroupsMemberlistRegisterLog inGallerySearchFAQ
Similar topics

    Share | 
     

     Mimpi..........Mimpi......

    View previous topic View next topic Go down 
    AuthorMessage
    amir
    Forumer Ulung
    Forumer Ulung
    avatar

    Number of posts : 114
    Age : 39
    Lokasi : Ukay Perdana-Ampang
    Registration date : 2007-08-28

    PostSubject: Mimpi..........Mimpi......   Wed 23 Apr 2008, 1:45 pm

    Korang mesti pernah bermimpi....mustahil tak mimpi..ye tak..? aku dah 30 tahun hidup nie...memacam mimpi yg aku rasa.....ada yg serius, horror, kelakar dan ada pulak yg sedih...mimpi pada aku satu perkara yg pelik...
    Tapi ada 2 jenis mimpi yg bila malamnya aku mimpi...dan hari selepasnya....ianya berlaku mengikut alamatnya....pertama..mimpi gigi tercabut....dah bnyk kali aku mimpi mcm tu...tup tup...ada orang yg aku kenal meninggal...baik member, sedare....lagi satu...mimpi air...tup tup lepas seminggu dua...aku dpt berita baik...kalau x dpt duit...mesti dpt something yg happy....biasanya duit / klien ler kott....
    aku penah 4-5 kali mimpi dimana dlm mimpi aku..aku berada dlm satu tempat yg aku rasa boleh recognise watak2 didalamnya...contohnya dlm mimpi tu aku ada kt KLCC...dan aku recognise ada sorang perempuan jepun pakai baju pink dan sluar hitam...selang beberapa minggu aku ke KLCC bersama wife aku, aku boleh rasakan yg aku mcm penah melalui tempat tu dan terjumpa perempuan jepun yg sama yg memakai pakaian yg sama dalam mimpi aku...pelik kan....Besarnya kuasa Allah dalam mengawal dan menentukan kehidupan kita......Mimpi korang camner??
    Back to top Go down
    View user profile
    fenhard80
    Forumer Ulung
    Forumer Ulung
    avatar

    Number of posts : 231
    Age : 37
    Registration date : 2007-01-17

    PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Sun 04 May 2008, 7:32 pm

    amir wrote:
    Korang mesti pernah bermimpi....mustahil tak mimpi..ye tak..? aku dah 30 tahun hidup nie...memacam mimpi yg aku rasa.....ada yg serius, horror, kelakar dan ada pulak yg sedih...mimpi pada aku satu perkara yg pelik...
    Tapi ada 2 jenis mimpi yg bila malamnya aku mimpi...dan hari selepasnya....ianya berlaku mengikut alamatnya....pertama..mimpi gigi tercabut....dah bnyk kali aku mimpi mcm tu...tup tup...ada orang yg aku kenal meninggal...baik member, sedare....lagi satu...mimpi air...tup tup lepas seminggu dua...aku dpt berita baik...kalau x dpt duit...mesti dpt something yg happy....biasanya duit / klien ler kott....
    aku penah 4-5 kali mimpi dimana dlm mimpi aku..aku berada dlm satu tempat yg aku rasa boleh recognise watak2 didalamnya...contohnya dlm mimpi tu aku ada kt KLCC...dan aku recognise ada sorang perempuan jepun pakai baju pink dan sluar hitam...selang beberapa minggu aku ke KLCC bersama wife aku, aku boleh rasakan yg aku mcm penah melalui tempat tu dan terjumpa perempuan jepun yg sama yg memakai pakaian yg sama dalam mimpi aku...pelik kan....Besarnya kuasa Allah dalam mengawal dan menentukan kehidupan kita......Mimpi korang camner??

    aku slalu dpt mimpi camni...

    farao
    Back to top Go down
    View user profile
    komander
    Forumer Ulung
    Forumer Ulung
    avatar

    Number of posts : 132
    Age : 38
    Registration date : 2007-03-27

    PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Tue 06 May 2008, 9:33 am

    Tem atas moto bole mimpi..
    Back to top Go down
    View user profile http://www.dreamkaya.biz
    fenhard80
    Forumer Ulung
    Forumer Ulung
    avatar

    Number of posts : 231
    Age : 37
    Registration date : 2007-01-17

    PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Tue 06 May 2008, 2:56 pm

    komander wrote:
    Tem atas moto bole mimpi..

    mmg hebat orang ni... Shocked sape orang yang hebat ni.... Question

    farao
    Back to top Go down
    View user profile
    Sponsored content




    PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   

    Back to top Go down
     
    Mimpi..........Mimpi......
    View previous topic View next topic Back to top 
    Page 1 of 1
     Similar topics
    -
    » bertanya kepada paranormal

    Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
    XBACCmelaka :: KHABAR XBACCmelaka :: SILATURAHIM-
    Jump to: