XBACCmelaka

Ukhwahfillah@XBACCmelaka
 
HomePortalCalendarUsergroupsMemberlistRegisterLog inGallerySearchFAQ

Share | 
 

 Mimpi..........Mimpi......

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
amir
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 114
Age : 38
Lokasi : Ukay Perdana-Ampang
Registration date : 2007-08-28

PostSubject: Mimpi..........Mimpi......   Wed 23 Apr 2008, 1:45 pm

Korang mesti pernah bermimpi....mustahil tak mimpi..ye tak..? aku dah 30 tahun hidup nie...memacam mimpi yg aku rasa.....ada yg serius, horror, kelakar dan ada pulak yg sedih...mimpi pada aku satu perkara yg pelik...
Tapi ada 2 jenis mimpi yg bila malamnya aku mimpi...dan hari selepasnya....ianya berlaku mengikut alamatnya....pertama..mimpi gigi tercabut....dah bnyk kali aku mimpi mcm tu...tup tup...ada orang yg aku kenal meninggal...baik member, sedare....lagi satu...mimpi air...tup tup lepas seminggu dua...aku dpt berita baik...kalau x dpt duit...mesti dpt something yg happy....biasanya duit / klien ler kott....
aku penah 4-5 kali mimpi dimana dlm mimpi aku..aku berada dlm satu tempat yg aku rasa boleh recognise watak2 didalamnya...contohnya dlm mimpi tu aku ada kt KLCC...dan aku recognise ada sorang perempuan jepun pakai baju pink dan sluar hitam...selang beberapa minggu aku ke KLCC bersama wife aku, aku boleh rasakan yg aku mcm penah melalui tempat tu dan terjumpa perempuan jepun yg sama yg memakai pakaian yg sama dalam mimpi aku...pelik kan....Besarnya kuasa Allah dalam mengawal dan menentukan kehidupan kita......Mimpi korang camner??
Back to top Go down
View user profile
fenhard80
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 231
Age : 36
Registration date : 2007-01-17

PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Sun 04 May 2008, 7:32 pm

amir wrote:
Korang mesti pernah bermimpi....mustahil tak mimpi..ye tak..? aku dah 30 tahun hidup nie...memacam mimpi yg aku rasa.....ada yg serius, horror, kelakar dan ada pulak yg sedih...mimpi pada aku satu perkara yg pelik...
Tapi ada 2 jenis mimpi yg bila malamnya aku mimpi...dan hari selepasnya....ianya berlaku mengikut alamatnya....pertama..mimpi gigi tercabut....dah bnyk kali aku mimpi mcm tu...tup tup...ada orang yg aku kenal meninggal...baik member, sedare....lagi satu...mimpi air...tup tup lepas seminggu dua...aku dpt berita baik...kalau x dpt duit...mesti dpt something yg happy....biasanya duit / klien ler kott....
aku penah 4-5 kali mimpi dimana dlm mimpi aku..aku berada dlm satu tempat yg aku rasa boleh recognise watak2 didalamnya...contohnya dlm mimpi tu aku ada kt KLCC...dan aku recognise ada sorang perempuan jepun pakai baju pink dan sluar hitam...selang beberapa minggu aku ke KLCC bersama wife aku, aku boleh rasakan yg aku mcm penah melalui tempat tu dan terjumpa perempuan jepun yg sama yg memakai pakaian yg sama dalam mimpi aku...pelik kan....Besarnya kuasa Allah dalam mengawal dan menentukan kehidupan kita......Mimpi korang camner??

aku slalu dpt mimpi camni...

farao
Back to top Go down
View user profile
komander
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 132
Age : 37
Registration date : 2007-03-27

PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Tue 06 May 2008, 9:33 am

Tem atas moto bole mimpi..
Back to top Go down
View user profile http://www.dreamkaya.biz
fenhard80
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 231
Age : 36
Registration date : 2007-01-17

PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Tue 06 May 2008, 2:56 pm

komander wrote:
Tem atas moto bole mimpi..

mmg hebat orang ni... Shocked sape orang yang hebat ni.... Question

farao
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Mimpi..........Mimpi......   Today at 1:59 pm

Back to top Go down
 
Mimpi..........Mimpi......
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mimpi asma kalimah Syahadat
» MIMPI
» abu hanan &mr.ok : Kisah kontroversi cerita Ka'bah di Mekah
» Kisah Loo Jo Yee Gadis Cina 17 Tahun Peluk Islam (bahasa Melayu)
» bertanya kepada paranormal

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
XBACCmelaka :: KHABAR XBACCmelaka :: SILATURAHIM-
Jump to: