XBACCmelaka

Ukhwahfillah@XBACCmelaka
 
HomePortalCalendarUsergroupsMemberlistRegisterLog inGallerySearchFAQ

Share | 
 

 gambar housemate rumah farid dulu

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: gambar housemate rumah farid dulu   Thu 25 Jan 2007, 12:30 pm



ni gambar hausmet aku dulu kecuali yg pegang gitar...korang pun tau dia duduk umah lain masa tu...
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
jiran seblah
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 137
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Mon 29 Jan 2007, 10:11 am

ooo..ni ler gmba bdk2 yg pantang tgk org lalu tu,eh..
ada jer sore2 sumbangseh.. Laughing
Back to top Go down
View user profile
pijoe
Ahli 3 Bintang
Ahli 3 Bintang


Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-17

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Tue 17 Jul 2007, 1:21 pm

hi farid masih ingat aku lagi ke............kosam mus olek gilbert tu semua aku kenal...ko tak kenal aku ke...penumpang sejati umah ko dulu...tapi aku bukan bacc
Back to top Go down
View user profile
elly_nie
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 133
Age : 37
Lokasi : Desa Coalfields, Sungai Buloh, Selangor
Registration date : 2007-02-26

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Tue 17 Jul 2007, 1:59 pm

:-"Razz ....rs mcm kenal muka bebdk tu..ye la biasa tgk kt tm dimensi kan...Cool Cool tongue ...tp diaorg bkn bdk B.Acc kan...
Back to top Go down
View user profile
pijoe
Ahli 3 Bintang
Ahli 3 Bintang


Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-17

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Tue 17 Jul 2007, 2:40 pm

elly_nie wrote:
:-"Razz ....rs mcm kenal muka bebdk tu..ye la biasa tgk kt tm dimensi kan...Cool Cool tongue ...tp diaorg bkn bdk B.Acc kan...

Dua orang budak BACC iaitu olek dan gilbert...dalam gambar tu olek tak tak ada kot...dan dua orang lagi mus dan kosam budak sama ngan aku...BBA...takkan tak kenal kotttttt.....playboy tuh............AKAKAKAK
Back to top Go down
View user profile
elly_nie
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 133
Age : 37
Lokasi : Desa Coalfields, Sungai Buloh, Selangor
Registration date : 2007-02-26

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 1:43 pm

pijoe wrote:
elly_nie wrote:
:-"Razz ....rs mcm kenal muka bebdk tu..ye la biasa tgk kt tm dimensi kan...Cool Cool tongue ...tp diaorg bkn bdk B.Acc kan...

Dua orang budak BACC iaitu olek dan gilbert...dalam gambar tu olek tak tak ada kot...dan dua orang lagi mus dan kosam budak sama ngan aku...BBA...takkan tak kenal kotttttt.....playboy tuh............AKAKAKAK

tu yg bila tgk muka es mcm familiar....
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 1:50 pm

salam

bebudak umah aku mmg glamour wei...glamour ngurat awek sebelah dan belakng umah...sebab tu yanie kenal sbb umah dia blkg umah kitaorg dulu...padi (lalang) punyalah tinggi sampai masuk bilik aku...

kenangan...Sad
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
pijoe
Ahli 3 Bintang
Ahli 3 Bintang


Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-17

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 4:00 pm

Admin wrote:
salam

bebudak umah aku mmg glamour wei...glamour ngurat awek sebelah dan belakng umah...sebab tu yanie kenal sbb umah dia blkg umah kitaorg dulu...padi (lalang) punyalah tinggi sampai masuk bilik aku...

kenangan...Sad

Lalang ke farid???? aku ingat pokok balak mana terjulur masuk ikut tingkap bilik ko. sejuk laaa ko tidor dalam hutan....mestilaa glemerrr....awek sebelah umah pun sangkut kat kosam si playboy.....nasib baik jiran satu lagi makcik kalau dah dah jadi awek mamat mamat muka kat atas tu jugak....
Back to top Go down
View user profile
pijoe
Ahli 3 Bintang
Ahli 3 Bintang


Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-17

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 4:01 pm

kenangan kan farid...besntnya masa belajar dulu...lagi best dari kerja....aku rasa nak jadi pelajar sepanjang hayat.....nak umur 23 tahun je sepanjang hayat.....kenangan belajar paling best dalam sejarah hidup aku.....memori daun pisang sungguh............
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 4:17 pm

berjiwa jugak kau yer?

apa2 pun tQ sbb kau join portal yang aku baut tak seberaper...kau lagi terror dari aku...ini pun sikit2 dah...
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
jiran seblah
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 137
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Wed 18 Jul 2007, 6:37 pm

Admin wrote:
kenangan...Sad

kenangan mana yg sadis tue..scratch
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Thu 19 Jul 2007, 9:32 am

yang sadis...henset kena curi beramai2...tulah korang tido buat aper...
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
elly_nie
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 133
Age : 37
Lokasi : Desa Coalfields, Sungai Buloh, Selangor
Registration date : 2007-02-26

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Thu 19 Jul 2007, 3:12 pm

Admin wrote:
yang sadis...henset kena curi beramai2...tulah korang tido buat aper...

wei...mane ader lalang...ko salah umah la...maner ader umah aku betul2 belakang uamh ko....Mad Mad umah ko tertepi skit...hahaha...lalang tu ko la yg bela...hahaha....pirat
Question Question sape belakang umah aku hah...aku lupa la....Razz Razz
yg aku ingat ko dtg pinjam tutup periuk aku...suspen betul:scratch: scratch ....aper ko buat dgn tutup periuk aku ye....Question Question cyclops
handset korg hilang sbb semua tido tak sedar diri....Twisted Evil Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
jiran seblah
Forumer Ulung
Forumer Ulung


Number of posts : 137
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Fri 20 Jul 2007, 10:27 am

elly_nie wrote:
Admin wrote:
yang sadis...henset kena curi beramai2...tulah korang tido buat aper...

wei...mane ader lalang...ko salah umah la...maner ader umah aku betul2 belakang uamh ko....Mad Mad umah ko tertepi skit...hahaha...lalang tu ko la yg bela...hahaha....pirat
Question Question sape belakang umah aku hah...aku lupa la....Razz Razz
yg aku ingat ko dtg pinjam tutup periuk aku...suspen betul:scratch: scratch ....aper ko buat dgn tutup periuk aku ye....Question Question cyclops
handset korg hilang sbb semua tido tak sedar diri....Twisted Evil Twisted Evil

pinjam tutup piuk?ish..3x...kt pun kompius nih! tongue
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Fri 20 Jul 2007, 10:45 am

masak nasi lemak kukus lah...tapi hangus...kesian budak sabahan(oleg) tu sapu syiling umah nak kasi hilang bekas2 terbakar....bounce
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
pijoe
Ahli 3 Bintang
Ahli 3 Bintang


Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-17

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Mon 23 Jul 2007, 12:41 pm

Admin wrote:
masak nasi lemak kukus lah...tapi hangus...kesian budak sabahan(oleg) tu sapu syiling umah nak kasi hilang bekas2 terbakar....bounce

Masa ko dah pi KL kan farid, olex sekali lagi buat rumah hampir terbakar. Dia goreng telor lupa tutup api. nasib baik aku masa tu tengok tv sambil baring....aku tengok syiling penoh ngan asap.....sekali bila pandang dapur api dah naik tinggi dah........gileeeeee.............tapi itu semua kenangannnnnnnnnnnnn
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin


Number of posts : 696
Registration date : 2007-01-07

PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Mon 23 Jul 2007, 3:37 pm

aku rasa oleg kaki bakar rumah kot...

naye rumah sewa abang madon:|
Back to top Go down
View user profile http://xbaccmlk.cinebb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: gambar housemate rumah farid dulu   Today at 3:41 am

Back to top Go down
 
gambar housemate rumah farid dulu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» sholat di rumah orang kristen
» Rumah Ditinggal Pergi ke Gereja, Nasib Jadi Apes
» Gambar "Zionisme Yahudi" di PC/Laptop
» Surah Ar Rahman, Terjemahan dan Gambar Ilmiahnya
» yang menghalangi malaikat masuk ke dalam rumah

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
XBACCmelaka :: GAMBAR@XBACCmelaka :: FOTO XBACC-
Jump to: